Analiza branżowa sklepów dyskontowych - nowa edycja

Analiza branżowa sklepów dyskontowych - nowa edycja

To już druga edycja analizy branżowej sklepów dyskontowych, przygotowywanej przez redakcję serwisu PortalSpożywczy.pl i wywiadownię gospodarczą Bisnode. Przedmiotem analizy jest omówienie sytuacji sześciu sieci sklepów: Aldi, Czerwona Torebka, Jeronimo Martins Polska (Biedronka), Lidl Polska, Netto, Rossmann.

Cena : 1 000,00 zł

ZAMÓW ZAMÓW

Elementami opracowania są m.in.: charakterystyka rynku dyskontów, kondycja finansowa, zatrudnienie, analiza rentowności sprzedaży, analiza rentowności kapitału i aktywów, analiza płynności finansowej, analiza zadłużenia, analiza efektywności.

Analiza obejmuje lata 2009-2013. Format: plik PDF zawierający opracowanie tekstowe oraz blisko 40 tabel i wykresów.

Kliknij i pobierz prezentację. Opracowanie jest częścią Strefy Premium. Szczegółowe informacje o Strefie Premium znajdziesz tutaj.



Polecane