Ładowanie obrazka..

X Forum Rynku Spożywczego i Handlu

6-7 listopada 2017 • Warszawa • Hotel Sheraton

  • KROK 1

    Weryfikacja danych uczestnika
  • KROK 2

    Wybór sesji i potwierdzenie uczestnictwa


Rejestracja na konferencję

Podaj swój adres e-mail. Adres e-mail będzie służył do logowania do systemu konferencyjnego i otrzymywania powiadomień, dlatego ważne jest, by był aktualny i działający.


lub

Zarejestruj/zaloguj się za pomocą swojego profilu w sieciach społecznościowych


Informacje organizacyjne

Udział podstawowy w Forum jest bezpłatny dla właścicieli, zarządów i kierownictwa firm z branży spożywczej oraz handlowej.

Obejmuje:

  • firmy sektora FMCG
  • producentów i przetwórców żywności i napojów
  • handel hurtowy, sieci handlowe, handel tradycyjny i nowoczesny
  • przedstawicieli firm wspierających projekt komercyjnie – partnerów i sponsorów
  • prelegentów Forum

O możliwości udziału w IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu każdorazowo decyduje Organizator.

Dla osób spoza branży spożywczej i handlowej udział jest płatny.

Pakiet Standard:

890,00 PLN 699,00 PLN + VAT (cena obowiązuje do 31 lipca 2017)

Obejmuje:

  • udział wyłącznie w części konferencyjnej Forum Rynku Spożywczego i Handlu (opcja nie gwarantuje cateringu oraz udziału w wieczornej Gali oraz Bankiecie).

Pakiet VIP:

1190,00 PLN 999,00 PLN + VAT (cena obowiązuje do 31 lipca 2017)

Obejmuje:

  • udział w części konferencyjnej Forum Rynku Spożywczego i Handlu,
  • dostęp do części cateringowej,
  • udział w wieczornej Gali oraz Bankiecie,
  • dostęp do strefy VIP,
  • dostęp do komunikatora umawiania spotkań.

O możliwości wykupienia udziału podstawowego lub VIP zostaną Państwo powiadomieni drogą e-mailową (informacja, po zweryfikowaniu zgłoszenia, zostanie wysłana na adres e-mail z którego dokonano rejestracji).

Organizator zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia.