I. JAK UZYSKAĆ DOSTĘP? / ZAKŁADANIE KONTA / LOGOWANIE
1. Jak uzyskać dostęp do Strefy Premium lub innych płatnych treści?
Wybierz, czy chcesz skorzystać z oferty indywidualnej czy biznesowej (pakietowej). W pierwszym przypadku zapłacisz (wyłącznie kartą) za pierwszy miesiąc od razu, później co miesiąc nastąpi automatyczne obciążenie karty i odnowienie usługi na kolejny okres. W przypadku oferty biznesowej (pakietowej) zapłacisz z góry za dostęp ważny do 12 miesięcy. Dodaj usługi do koszyka, podaj niezbędne dane i opłać zamówienie. Możesz skorzystać z różnych metod płatności.
2. Czy otrzymam dane do logowania?
Dane do logowania są ustalane samodzielnie przez użytkownika podczas zakładania konta (adres e-mail oraz hasło).
3. Nie pamiętam hasła do konta, czy mogę je odzyskać?
Należy skorzystać z opcji przypominania hasła. Opcja ta jest dostępna na stronie logowania.
4. Czy zamówienie można złożyć telefonicznie lub mailowo?
Zamówienia mogą być składane wyłącznie przez stronę internetową.
5. Czy można zamówić usługę w imieniu innej osoby?
Istnieje taka możliwość w przypadku wybrania ofert biznesowych (pakietowych). Wystarczy wówczas zaznaczyć odpowiednią opcję w koszyku zamówienia. Po dokonaniu płatności będzie można uzupełnić dane osoby, której ma być przyznany dostęp. Wystarczy po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl przejść do zakładki „Aktywne produkty”, wybrać „Produkty cyfrowe” i kliknąć przycisk "Zarządzaj dostępami" przy opisie usługi.
6. Po zalogowaniu nie mam dostępu do płatnych treści. Co zrobić?
Aby uzyskać dostęp do zamkniętych treści, należy wykupić abonament Strefy Premium wybranego portalu lub konkretnej publikacji. W przypadku gdy usługa została wykupiona i opłacona, a problem nadal występuje, należy w pierwszej kolejności wylogować się z portalu, a następnie spróbować zalogować się ponownie. W przypadku dalszych problemów prosimy o wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl
7. Czym różni się oferta indywidualna od oferty biznesowej (pakietowej)?
Pakiety obejmują dodatkowe usługi. Informacje na temat zawartości ofert są dostępne na stronie danej usługi. W przypadku oferty indywidualnej jedyną dostępną metodą płatności jest karta debetowa/kredytowa, pakiety można opłacić na wiele sposobów. Wariant indywidualny można zamówić wyłącznie dla siebie (tj. osoby zalogowanej), natomiast w przypadku pakietów istnieje możliwość przypisania dostępu innemu użytkownikowi.
II. PŁATNOŚCI / FAKTURY / CENY
8. Jak dokonać płatności?
Za dostęp indywidualny zapłacisz wyłącznie kartą debetową lub kredytową. Karta powiązana z Twoim profilem posłuży do zapłaty za każde odnowienie subskrypcji o kolejny miesiąc. W każdej chwili możesz zrezygnować i anulować przyszłe płatności po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl.
W przypadku oferty biznesowej (pakietowej) możesz wybrać spośród wielu metod płatności. Jeżeli zależy Ci na czasie, wybierz płatność za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl (np. kartą, e-przelewem). Dostęp jest aktywowany automatycznie (przez system) po dokonaniu płatności. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści. Aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na konto wydawnictwa.
9. Co zrobić w przypadku nieudanej płatności za subskrypcję odnawianą automatycznie?
W przypadku niepowodzenia płatności cyklicznej wysyłane jest powiadomienie na adres e-mail użytkownika. Przez kolejne 24 godziny można ponowić próbę płatności. Wystarczy po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl przejść do zakładki „Aktywne produkty”, wybrać „Produkty cyfrowe” i kliknąć przycisk „Ponów płatność” przy opisie usługi. W przypadku kolejnego niepowodzenia płatności usługa zostanie wyłączona.
10. Usługa została zamówiona, ale nie jest opłacona. Jak dokonać płatności?
Historię zamówień można sprawdzić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Przy zamówieniach nieopłaconych dostępny jest bezpośredni link do strony płatności. Aby dokonać płatności, należy rozwinąć szczegóły danego zamówienia (przycisk „Zobacz”) i kliknąć ikonę płatności pod listą usług.
11. Ile kosztują poszczególne abonamenty Strefy Premium lub inne płatne treści?
Z pełną ofertą naszego wydawnictwa można się zapoznać na stronie sklep.ptwp.pl, wybierając menu „Nasze produkty” i poszukiwaną kategorię ("Strefa Premium" lub "Rankingi, raporty").
12. Jak długo trzeba czekać na odblokowanie treści w przypadku wybrania faktury pro-forma?
Dostęp przyznawany jest w momencie zaksięgowania środków na koncie wydawcy, więc czas uzyskania dostępu w dużej mierze jest zależny od użytkownika i tego, kiedy dokona płatności za zamówioną usługę. Najczęściej udostępnienie usługi następuje w przeciągu 3 dni roboczych od dokonania płatności (zlecenia przelewu). Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mail użytkownika.
13. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, wystarczy zaznaczyć tę opcję w wymaganym miejscu podczas dokonywania zakupów. Faktura VAT jest wówczas przesyłana niezależnie od wybranej opcji zapłaty.
14. Czy jest możliwość wystawienia faktury na inny adres?
Tak, ale trzeba zamieścić taką informację w uwagach podczas składania zamówienia lub przesłać do nas wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl.
15. Po jakim czasie od złożenia zamówienia trafi do mnie faktura?
Faktura powinna dotrzeć do zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia aktywacji usługi. Fakturę pro-forma można pobrać po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Wystarczy przejść do historii zamówień.
16. Nie dotarła do mnie faktura pro-forma. Gdzie mogę ją znaleźć?
Fakturę pro-forma można pobrać po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. Wystarczy przejść do historii zamówień. W przypadku braku faktury pro-forma w tym miejscu prosimy wysłać wiadomość na adres kontakt@ptwp.pl.
17. Czym jest oferta biznesowa (pakietowa)?
Pakiety przygotowaliśmy z myślą o odbiorcach oczekujących długoterminowego (nawet 12 miesięcy) dostępu do naszych treści. Dzięki tej ofercie możesz zapewnić dostęp do portalu sobie oraz współpracownikom. W pakietach cena abonamentu dla jednego użytkownika jest zmienna. Im więcej abonamentów w zamówieniu, tym większy rabat na każdy z nich.
III. KORZYSTANIE Z TREŚCI / OBSŁUGA KONTA
18. Gdzie mogę znaleźć opłacone treści?
Zawartość Strefy Premium i inne płatne treści można przeglądać bezpośrednio na stronie portalu, do którego opłacono dostęp. Aby zobaczyć pełną treść artykułu lub uzyskać dostęp do danych, wystarczy zalogować się w wybranym portalu. Link do strony logowania jest widoczny pod każdym płatnym materiałem.
19. Jak długo trzeba czekać na przyznanie dostępu?
Dostęp jest aktywowany automatycznie po dokonaniu płatności kartą, e-przelewem lub inną metodą dostępną za pośrednictwem systemu Przelewy24. Istnieje również możliwość wyboru faktury pro-forma, natomiast wiąże się to z wydłużeniem czasu oczekiwania na odblokowanie treści. Aktywacja następuje dopiero w momencie wpłynięcia środków na konto wydawnictwa. Po aktywacji usługi wysyłane jest powiadomienie na adres e-mail użytkownika.
20. Czy można kopiować teksty, grafiki, dane i inne materiały objęte płatnym dostępem?
Wszystkie materiały można wykorzystywać wyłącznie do własnego użytku w granicach określonych w „Regulaminie treści płatnych”.
21. W jaki sposób liczony jest okres ważności dostępu do treści płatnych?
W przypadku subskrypcji czasowych okres abonamentu liczony jest od chwili aktywacji dostępu. Przykładowo: 12-miesięczny abonament z datą aktywacji 10 marca obowiązywać będzie do 10 marca roku następnego. W przypadku krótszych abonamentów okres obowiązywania usługi naliczany jest w sposób analogiczny. W przypadku materiałów z dostępem opłacanym indywidualnie (poza abonamentem) okres ważności dostępu jest określony w opisie usługi.
22. Jak sprawdzić, kiedy upływa czas dostępu?
Datę ważności wszystkich dostępów można sprawdzić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl. W przypadku Strefy Premium informacja o aktywnej usłudze i jej okresie ważności jest również widoczna przy materiałach płatnych po zalogowaniu w portalu, do którego opłacono dostęp.
23. Czy można zmienić adres e-mailowy, na który został zakupiony abonament Strefy Premium?
Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail. Dostęp do Strefy Premium lub innych płatnych treści jest możliwy wyłącznie przy użyciu danych, które zostały określone w trakcie zakupu lub przypisane po zakupie (gdy zamówienie złożono w imieniu innej osoby).
24. Czy można anulować subskrypcję?
W dowolnym momencie można anulować subskrypcję odnawianą automatycznie (oferta indywidualna). Wystarczy po zalogowaniu do swojego profilu na stronie sklep.ptwp.pl przejść do zakładki „Aktywne produkty”, wybrać „Produkty cyfrowe” i kliknąć przycisk anulacji przy opisie usługi. Anulowana subskrypcja wygaśnie wraz z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. Do czasu jej wygaśnięcia można korzystać z usługi bez ograniczeń w ramach wcześniej pobranej opłaty.
25. Czy z kupionego dostępu może korzystać więcej osób?
Dostęp przysługuje tylko jednemu użytkownikowi.
1. Zgłaszam rezygnację z udziału w organizowanym przez Państwa projekcie.
W tym celu proszę wejść na stronę konferencje.ptwp.pl, zalogować się i przy wybranym projekcie zaznaczyć: rezygnuję z udziału.
2. Chcę dokonać zmiany wybranych sesji.
W tym celu proszę wejść na stronę konferencje.ptwp.pl, zalogować się i przy wybranym projekcie zaznaczyć: edytuj. Następnie należy zaznaczyć właściwe sesje.
3. Zarejestrowałem/am się kilkanaście dni temu. Do tej pory nie otrzymałem/am odpowiedzi.
Potwierdzenia nie są wysyłane z automatu. Zaczynamy je wysyłać ok. 2 tyg. przed danym wydarzeniem. Jeżeli do projektu zostało mniej niż 12 dni, potwierdzenia są wysyłane w przeciągu 2/3 dni roboczych od daty zarejestrowania.
4. Gdy dzwoniłem/am do Państwa firmy, osoba przez telefon udzieliła mi informacji, że moje zgłoszenie zostało przyjęte. Nie dostałem/am żadnego e-maila.
W przypadku braku e-maila (są one wysyłane systemowo, czasami trafiają do spamu) proszę sprawdzić status zgłoszenia na swoim koncie. W tym celu proszę wejść na konferencje.ptwp.pl i zalogować się. Obok każdego projektu widnieje kolumna "status".
Dostępne są 3 statusy:
- zatwierdzone - zgłoszenie zostało przyjęte przez organizatora (wysłany został potwierdzający e-mail). Jest to równoznaczne z możliwością wzięcia udziału w projekcie;
- nowe - oczekuje na zatwierdzenie przez organizatora – zgłoszenie jest w naszej bazie, ale nie zostało jeszcze przez nas rozpatrzone;
- niezatwierdzone - odrzucone przez organizatora – zgłoszenie nie zostało przyjęte, o czym poinformowaliśmy drogą e-mailową.
5. Chciałbym/Chciałabym zarejestrować kilka osób z firmy.
Można tego dokonać. Ale dla każdej osoby należy założyć nowe konto, z innym adresem e-mail. Uwaga! Na podany adres będą wysyłane informacje dotyczące rejestracji. Podany adres jest niezbędny do ponownego zalogowania się na swoje konto.
6. Utworzyłem/am konto na siebie, chcę na inną osobę z firmy (prezesa, dyrektora itd.).
Proszę wejść na stronę konferencje.ptwp.pl, zalogować się i edytować dane kontaktowe. Zamiast swoich, proszę wpisać dane osoby, którą chce się zarejestrować. Zostawia Pani/Pan e-maila do siebie, a zatem wszystkie e-maile przeznaczone dla danej osoby będą trafiały na Pana/Pani skrzynkę.
7. Zarejestrowałem/am się pierwszego dnia, a dostałem/am odmowę. Dlaczego?
O potwierdzeniu zgłoszenia nie decyduje kolejność. Nasze projekty są bezpłatne, a ilość miejsc ograniczona. Dlatego w pierwszej kolejności potwierdzamy udział osobom z firm, z którymi współpracujemy, oraz tym, którzy dostali od nas drukowane zaproszenia. Dopiero potem, w miarę możliwości, zapraszamy dodatkowe osoby (naszych prenumeratorów, newsletterowiczów itp.).
8. Napisałem/am do Państwa e-mail na adres mailing@ptwp.pl i do tej pory nie dostałem/am odpowiedzi.
E-maile wysyłane z tego adresu są systemowe. Prosimy na nie nie odpowiadać. Aby uzyskać odpowiedź na pytania, prosimy o kierowanie ich na adres: promocja@ptwp.pl.
9. Założyłem/am konto w systemie, a nie zostałem wpuszczony na konferencję.
Samo założenie konta w systemie elektronicznej rejestracji Grupy PTWP nie jest równoznaczne z przyjęciem zgłoszenia. Aby się zapisać na dany projekt, po zalogowaniu się na stronie konferencje.ptwp.pl, należy wybrać z listy tę konferencję, którą jest Pan/Pani zainteresowany.
10. Zapomniałem/am hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?
Proszę użyć opcji "Przypomnij hasło" dostępnej tutaj: https://konferencje.ptwp.pl/pl/logowanie-rejestracja. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link z instrukcjami umożliwiającymi ustawienie nowego hasła.
11. Zapomniałam/em loginu.
W jaki sposób mogę się zalogować?Login to adres e-mail użyty w procesie rejestracji.
12. Nie mogę się zarejestrować. Otrzymuję komunikat: "W bazie danych istnieje już użytkownik o podanym adresie e-mail. Jeśli nie pamiętasz hasła, wybierz opcję "Nie pamiętam hasła!"
W systemie rejestracji adres e-mail przypisany może być tylko do jednego użytkownika. Nie ma możliwości rejestracji więcej niż jednej osoby na ten sam adres e-mail.
13. Podczas rejestracji wprowadziłem/am niewłaściwy (literówka) adres e-mail. W jaki sposób mogę kontynuować?
Konto z nieprawidłowym adresem e-mail nie zostanie aktywowane. Należy jeszcze raz zarejestrować się, podając prawidłowy adres.
14. Co należy wpisać w formularzu rejestracji w polu "Przepisz kod"?
W polu tym należy przepisać ciąg cyfr i liter znajdujący się w polu "Weryfikacja obrazkowa".
Przykładowy obrazek to:
Pole to służy wyeliminowaniu robotów sieciowych z rejestracji.
15. Założyłem/am konto, otrzymałem/am e-mail z linkiem aktywacyjnym, jednak link nie działa.
Proszę o sprawdzenie, czy program pocztowy nie złamał linku (wyświetlił go w dwóch liniach). W takim przypadku należy skopiować link z e-maila w całości i wkleić go w pasku adresu przeglądarki internetowej.
Przykład nieprawidłowego linku:
https://konto.ptwp.pl/konto/reset.html?ver=e7d23aa48dba27624f59asdasdasdasdfde03ae=
a550_1_2011-31-01
Przykład linku prawidłowego:
https://konto.ptwp.pl/konto/reset.html?ver=e7d23aa48dba27624f59asdasdasdasdfde03ae_1_2011-31-01
16. Założyłem/am konto, jednak nie otrzymałem/am wiadomości z linkiem aktywacyjnym.
E-mail z linkiem aktywacyjnym wysyłany jest natychmiast po rejestracji - powinien nadejść w zależności od lokacji nadawcy w ciągu kilku - kilkudziesięciu minut. Niektóre techniki zabezpieczające serwer pocztowy nadawcy przed spamem mogą dodatkowo opóźnić otrzymanie wiadomości.
Prosimy również o sprawdzenie folderów wiadomości-śmieci oraz folderów ze spamem, ponieważ być może tam trafiła nasza wiadomość. Gdy to nie przyniesie pozytywnego rezultatu, prosimy o kontakt z administratorem poczty - czy nie blokuje on wiadomości nadawanych z konta: mailing@ptwp.pl. Gdy żaden z powyższych kroków nie pomoże, prosimy o wysłanie wiadomości na adres it@ptwp.pl o temacie "Problem z odbieraniem poczty z konta mailing@ptwp.pl" i pozostawienie w e-mailu swoich danych kontaktowych.
17. Mam już konto w portalu Rynekzdrowia.pl. Nie mogę się jednak zarejestrować na żadną konferencję.
W chwili obecnej konto w portalu Rynekzdrowia.pl pozwala jedynie na dostęp do treści zastrzeżonych. By zarejestrować się na konferencję, należy założyć konto na stronie: konferencje.ptwp.pl. W najbliższej przyszłości planujemy zintegrować obydwa konta.
18. Otrzymuję newslettery z waszego portalu / byłam już na waszej konferencji / otrzymałem zaproszenie na konferencję, jednak po wprowadzeniu swojego adresu e-mail otrzymuję komunikat: "Nieprawidłowy login lub hasło!"
System elektronicznej rejestracji został wprowadzony pod koniec roku 2010. Osoby, które wcześniej korzystały z usług Grupy PTWP w celu rejestracji na konferencję powinny założyć konto na stronie konferencje.ptwp.pl.
19. Chciałbym/chciałabym zarejestrować się na konferencję Rynku Zdrowia / Nowego Przemysłu / Rynku Spożywczego. Dlaczego rejestracja odbywa się na stronie ptwp.pl? Kto to jest PTWP?
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) jest wydawcą miesięcznika Rynek Zdrowia, Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz czasopisma Rynek Spożywczy, a także organizatorem konferencji.
20. W jaki sposób przebiega rejestracja na konferencję:
Dla nowych użytkowników:
a. użytkownik zakłada konto w systemie elektronicznej rejestracji Grupy PTWP (po założeniu konta użytkownik automatycznie otrzymuje e-mail z linkiem aktywacyjnym),
b. użytkownik aktywuje konto i wypełnia swój profil,
c. użytkownik wybiera konferencję i dokonuje zgłoszenia (w przypadku konferencji wielopanelowych wymagany jest wybór paneli, w których użytkownik chciałby uczestniczyć),
d. zgłoszenie zostaje zaakceptowane / odrzucone przez organizatora. Niezwłocznie po decyzji organizatora użytkownik otrzymuje wiadomość e-mailową. Proszę pamiętać, że zgłoszenia nie są rozpatrywane z automatu.
Dla użytkowników posiadających już konta w systemie elektronicznej rejestracji po zalogowaniu się na stronie konferencje.ptwp.pl pozostają punkty c) i d) z powyższej instrukcji
21. Znalazłem błąd na waszej stronie. Gdzie mógłbym go zgłosić?
Proszę użyć formularza zgłoszeniowego znajdującego się na dole niniejszej strony.
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.