-
KROK 1
Założenie konta w systemie rejestracyjnym - weryfikacja danych uczestnika -
KROK 2
Wybór sesji i potwierdzenie uczestnictwa
Rejestracja – założenie konta
Podaj swój adres e-mail. Adres e-mail umożliwi założenie indywidualnego konta w naszym systemie rejestracyjnym oraz będzie służył do logowania do systemu. Na podany adres email będą też wysyłane powiadomienia związane z kontem i rejestracją, dlatego ważne jest, by był aktualny i działający.
Rejestrację traktujemy jako zgłoszenie zainteresowania uczestnictwem w wydarzeniu i zapytanie o możliwość uczestnictwa na warunkach określonych przez organizatora.
Warunki uczestnictwa określa Regulamin pod niniejszym linkiem. Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania tych warunków.
W przypadku rejestracji więcej niż jednej osoby z danej firmy/instytucji należy założyć nowe konto (z odrębnym adresem e-mail danej osoby).